måndag 3 oktober 2011

MAKEOVER






Här har jag gjort en styling på Emma. Jag ville ha en känsla av mycket volym och glamour.
Förlängde håret och lockade upp längderna med locktång och stora kevin murphy spolar. Jobbade ut lockarna när dom svalnat med utredningskam och touperade lite lätt i längderna för att få fram mer volym. När jag gjorde hennes makeup utgick jag från babydoll, som går i rosa pastell och tydlig eyeliner som ramar in och ger mycket fokus på ögonen. För att hon inte skulle upplevas för "gullig" valde jag ett halsband med mycket kedjor och kavaj.

1 kommentarer:

Klockan 26 oktober 2011 kl. 12:49 , Anonymous Anonym sa...

Oj vilken makeover! Snacka om att du kan förvandla odjuret till en skönhet ;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida