fredag 4 november 2011

Friday im in love!

Idag är jag ledig och har en såndär riktig lyxdag. Sitter just nu och äter långfrukost framför nyhetsmorgon. Har snart en inbokad ansiktsbehandling på Skönhets companiet, i hela 80 min ska jag bli ompysslad. Efter det ska jag till salong family nails och fixa naglar. Dom har blivit helt förstörda från jobbet, min handske gick sönder under en färgning igår vilket resulterade i att mina naglar blev helt missfärgade i svart inte så snyggt.. Igår köpte jag en underbar klänning från Acne på awesome rags, den ska jag ha ikväll när mina älskade damer hit på mat och bubbel. Vi ska på Ladies Night, som är våran julklapp från Sahra! Hoppas ni också får en underbar helg :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida