söndag 15 januari 2012

Nyheter!


Eftersom att antalet besökare ökar hela tiden så antar jag att ni finner ett intresse av att läsa om mig och min vardag så jag tänker jag ta bloggen till en ny nivå och även bjuda er på bilder och uppdateringar från mitt brinnande intresse för kläder & styling. Det finns nog inget annat jag älskar så mycket som kläder och smycken. Det är något som funnits med sen barns benen, jag kunde stå i timmar och prova olika plagg framför spegeln. Kommer ihåg hur mamma blev galen på mig när jag byte om flera gånger under dagen för att det alltid blev så mycket tvätt, haha. Idag förstår jag henne då jag tvättar min egna tvätt och det är väl ingen syssla som jag föredrar att göra.. Så jag ger det ett försök och så får vi se vart det leder. Hoppas att ni kan vara med er åsikter och synpunkter för det är ju för er jag gör detta :)

1 kommentarer:

Klockan 15 januari 2012 kl. 17:05 , Anonymous Anonym sa...

Låter kul :) har följt din blogg ett tag nu och vill gärna veta mer!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida