måndag 26 mars 2012

Mitt senaste stylistjobb









Förra helgen var jag i stockholm och gjorde ett frilansjobb med musikgruppen Drive like red. Jag fick i uppdrag att hjälpa dom med styling inför inspelning utav deras nya musikvideo. Så den här gången har jag haft mer kontakt med dom och fått samarbeta med alla i gruppen under en längre tid. Mina uppgifter blev kläder, hår och makeup. Kände mig lite som en i bandet tillslut haha, vi har haft så himla kul ihop. På lördagen åkte vi till Norrtälje där inspelningen skulle göras utav två grymt duktiga killar som driver cloudpictures, dom gör allt från kortfilmer till musikvideo. Samarbetet flöt på klockrent för alla. På kvällen åkte vi till Lidingö där en av killarnas mosters familj bjöd på vin och middag och såklart gjorde vi stockholms nattliv också. Vi hamnade på Stand som var ett riktigt hipsterhak.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida