torsdag 10 mars 2011

Too Faced Primed & Poreless Powder



Om du ofta känner att din makeup inte håller sig jämn och fin en heldag kan jag rekommendera too faced primed and poreless powder. Jag har använt den nu i ca 8 veckor och jag ser verkligen skillnad dagar jag inte använt den, när jag haft den räcker det med att bättra på med lite puder och rouge efter en heldag. Om du har en väldigt fet och oren hy hjälper produkten till att täcka och förminska porerna som ofta syns till i t-zonen som är pannan, näsa och haka. Detta är iallafall en bra primer om du har långa dagar där makeup måste hålla långa arbetsdagar och lite till. Jag använder den innan jag lägger foundation för att få basen så hållbar som möjligt. Riktig bra investering från eleven.se då du slipper slösa på allt annat smink under hela dagen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida