fredag 3 december 2010

Visitkort...

Beställde visitkort och informationsfolder från vistaprint för ett tag sedan. Jag gjorde beställingen tillsammans med företaget som gjort all design så allt gick som det skulle. Sen när jag skulle betala fakturer dagen efter såg jag en betalning på 8000kr vilket jag inte vet med mig att jag har betalat någon summa på. DÅ har vistaprint dagit 4000kr extra från mitt konto, företaget ligger i Holland och har endast support på Engelska. Åh jösses vad trött man blir då.. Men då var underbara Bim vår negelteknolog snäll och ringde om bråket åt mig! Dock blev det en pinsamt dålig kompensation men pengarna kommer iallafall tillbaka. Så där ifrån beställer jag aldrig mer.. Hoppas beställningen kommer så fort som möjligt då jag vill kunna skicka med mina egna kort med kunderna!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida