måndag 4 april 2011

FRAMTIDEN!
Jag har cirka 3 veckor kvar att jobba på studio green för jag har nämligen sagt upp min plats och kommer jobba vidare på Salong unikt som ligger på Nygatan 37 i Örebro. Kände att det var dags för ett miljö ombyte, vill kunna utvecklas mer inom yrket. Jag jobbar alltså April ut på Green och börjar på Unikt första maj i år. Det ska bli jättekul och få fler kollegor som är frisörer, har ju jobbat en hel del ensam på studio greens frisördel. I juli kommer vi bli sammanlagt 6 frisörer på Unikt ser fram emot att kunna diskutera mer hår!
Jag kommer byta arbetsmaterial till Redken och Kèrastase. Det innebär att jag kommer börja arbeta med nya färger och hårvårdsprodukter, har lite blandade känslor för det i men jag får behålla yoghurtfärgen som är en storfavorit. Redken är bland dom bästa produkterna tycker jag så det blir ett positivt byte, men jag måste erkänna att det är lite tråkigt att inte få fortsätta med K.M. Men huvudsaken är att produkterna man jobbar med levererar och ger bra resultat. Mer information kommer snart, lovar att inte lämna er utan min nya adress!





0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida