måndag 11 april 2011

Årets första i klänning och bara ben!


Invigde långklänningen från H&M igår med låga converse och ljusgrå blazer. Tog med mig några tidningar och gick och satte mig vid nikolaikyrkan och njöt utav våren. Hade en riktig lugn dag, var lite trött efter helgens bravader! Missade tåget till Eskilstuna sprang tillbaka till salongen och gjorde mig iordning för kvällen. Kom sedan smärtfritt till Eskilstuna, gick direkt till hotellet för att lämna lite packning, tio minuter senare satt vi i taxin mot spelningen och kom tillbaka runt 03.30 efter att ha gjort stadens uteliv. Sov några timmar för att sedan ta tåget tillbaka till örebro (som jag så klart försov mig till) blev upphämtad utav min kollegor och styrde kosan mot frisörmässan i Jönköping. Vi missade alla visningar så jag fick inte med mig så mycket inspiration om vårens nya trender så det sög ju en del, men jag hade iaf en toppen dag med mina kollegor Emma och Therese!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida