lördag 8 oktober 2011

Extensions


























Här har ni före och efter bild på mitt hår. Jag var så himla trött på mellan min axellånga bob och ville inte klippa håret kortare. Så Angelica fixade en ny hårfärg och en förlängning. Det är ett väldigt enkelt system som inte kladdar eller förstör håret egna kvalité. Återbesök görs sedan efter 6-8 veckor då det är dags att flytta upp slingorna igen. Är man noga med skötseln och ständiga återbesök kan man använda samma hår upp till 12månader. En helförlängning kan kosta mellan 5000-10 000kr. Jag rekommenderar alla att gå till en frisörsalong för rådgivning innan du bestämmer dig för att göra extentions. Det är väldigt viktigt att det görs på rätt sätt, annars finns det en risk att du förstör hårsäcken och håret slutar i värsta fall att växa igen. Jag har prova många olika system och tycker personligen att microringar är det bästa och mest skonsamma.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida