tisdag 22 november 2011

Just cut it off








För och efter bild på min kund Petra som var hos mig för några veckor sedan. Inlägget skulle ha publicerats straxt efter att hon vart hos mig men det hade hamnat i utkastet.. Petra var så himla trött på sina långa längder och hon hade hamnat i hästsvansfällan, enligt min åsikt ska man inte ha långt hår om det ständigt hamnar i en tråkig snodd som inte ger ditt utseende eller frisyr något mer, då blir det bara tråkigare.. Jag att man ska satsa på en frisyr som hjälper till att klä upp dig och som speglar sig i din personlighet. I Petras nya frisyr kan man se väldigt mycket attityd, säkerhet och en page är alltid ett klassisk och säkert val, hon lämnade salongen väldigt stolt nöjd med sin nya frisyr.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida