lördag 16 april 2011

When you're loving me, I'm loving you

Dålig update den här veckan, beror på att det är så mycket inför flytten till nya salongen. Mina nya färger och arbetsmaterial kom í veckan längtar så nu, vill börja jobba med det nu! Om två veckor har vi kurs med produkt och färgtekniker från redken på Unikt, känns skönt att jag kommer få en rejäl genomgång så man inte bara kastas in i något och måste chansa och hoppas på det bästa..

Ikväll har min älskade vän 25 års firande på Ritz med middag och massa bubbel, kommer bli en toppen kväll då vi är cirka 50 gäster och många har jag inte träffat sen flera år tillbaka. Nu måste jag fixa kläder för kvällensfestligheter hörde att det var dressat som gäller. ´

Trevlig helg allihopa!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida