torsdag 1 december 2011

Jag + Tåg = 0

Jag kan verkligen inte åka tåg, ingen idé att försöka hymla om det.. Väl medveten om mina brister har jag gott om tid innan jag ska vara på kungsholmen i stockholm. Så med ca en timmes försening är jag äntligen på ett rullande tåg! Haha fattar inte var det går snett för mig.

Anledningen till att jag åker till Stockholm idag är för att jag ska på intagningsintervju för två Makeup Artist skolor, som jag förhoppningsvis kommer gå på till våren. Efter det kommer jag även gå en stylistutbildning till hösten om jag klara intagningen förstås. Planen är att samtidigt som jag pluggar kommer jobba på salongen eftersom utbildningen är på halvfart. Så till er alla kunder som läser detta behöver inte oroa er, jag kommer finns kvar på Unikt men dock endast på helger och vissa vardagar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida