tisdag 6 december 2011

hemma med sjukkassa på 0 kr..



Mådde jättedåligt efter kiropraktorn igår, tror att något sattes igång i kroppen. Så jag valde att stanna hemma från jobbet idag och eftersom det renoveras i min lägenhet kunde jag inte vara kvar där så Emma och Malin kom och hämtade mig imorse. Tog med mig datorn så jag kunde göra lite bokföring. Har anmält våran turkietresa också, så nu ska alla papper postas och överläggas. Hoppas vi får något tillbaka på försäkringarna. Har suttit vid datorn och i telefon hela dan nu.. Ingen vila här inte, är så jävla trött på min renovering hemma. Det har hållit på i över 10veckor nu och strular hela tiden, jag har varit utan dusch under hela den tiden också. Men fick nytt besked om att dom ska vara klara innan jul förhoppningsvis..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida