fredag 2 december 2011

Intagningsintervju med Makeup studion





Tillslut så kom jag fram till första mötet som var med Makeup studion på Kungsholmen, efter att jag gått runt med GPS i ca 40min som lotsade mig 1km åt helt fel håll, suck... Men när jag väl kom fram fick jag träffa Birgitta Lagerholm som är rektor på utbildningen. Jag hade inte förberett mig så mycket inför mötet utan tänkte att jag tar det som kommer. Har ju inte så mycket mer att komma med mer än om vem jag är, vad jag lyckats prestera hittills och framtidsvisioner. Så jag blev faktiskt nervös när jag träffade henne, hon var väldigt rak och ärlig, jag hade ju inte förberett mig nånting herregud haha.. Men med en bra presentation om mina goda egenskaper och planer för framtiden fick jag höra att jag är socialt kompetent och verkar vara en tjej med "skin på näsan". Vi gjorde också upp en plan så jag kommer kunna parera studierna i Stockholm, samtidigt jobba i Örebro och som frilansande. Så kort och gott klarade jag intagningen och vi skrev kontrakt så jag är säkrad en plats för 20v kvällskurs redan i Januari. Så nu är frågan om jag ska hoppa på tåget som tar mig ett steg närmare en stor dröm redan nu? Det blev helt plötsligt så enkelt och tillgängligt. Synd att det inte riktigt matchar med alla andra bitar runt omkring..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida