fredag 2 december 2011

Ordning och reda!

 


Hann ju med lite nya inköp på Åhlèns, ny kalender, dagbok och en snygg gästbok från ordning och reda, hittade en bok att läsa på tåget också, 200 smarta (och ibland fula) knep för kvinnor som vill lyckas i karriären, den är klockren! Fick även med mig Brides Maids på dvd och en kappa från Zara. Kul att komma hem med köp som inte består av endast kläder för engångskull.

Jag besökte även INT makeup center igår. Fick intrycket av att det var en rätt flummig utbildning och att det inte händer så mycket med eleverna efter utbildningen. Hon som tog emot mig var väldigt luddig med hur utbildningen var upplagd. Dom lottar ut all praktik och har man otur så faller lotten alltid eller aldrig på en, men då skulle man vara snabb och göra sin röst hörd så man får nån praktik eller kan ge det till någon annan. Nej det kändes inte riktigt genomtänkt. Att klassrummet och arbetsmaterialet inte såg så omhändertaget ut gjorde det inte bättre. Men jag fick ju iallafall klart för mig vilken skolan jag vill gå på.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida